niedziela, 16 listopada 2014

Sprawdzona góra

Sprawdzony wykrój na górę + dół z przymarszczonego prostokąta + kieszenie + resztki dzianiny w dwóch odcieniach szarości = taka prosta sukienka


Góra to kolejne wcielenie wykroju 108 z Burdy 03/2011, wcześniej wykorzystany/pokazywany tu i tu. Ponieważ tym razem szyłam go z dzianiny, zdecydowałam się na nieco luźniejszą wersję.




I znowu udało mi się coś uwolnić, hura!


Wygodna, ciepła, przyjemna w noszeniu - mój sprawdzony sposób na sukienkę!




Udanego tygodnia!

27 komentarzy:

  1. Piękna jest! Uwielbiam takie proste, kobiece sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka!Jesteś mega szczęśliwą osobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega śliczna i taka wesoła sukieneczka! Pięknie w niej wyglądasz! Jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To jest rzeczywiście taka sukienunia, czasem się zastanawiam, czy mi jeszcze wypada :) ale co tam, jak nie teraz to kiedy? :)

      Usuń
  4. super:) mam tylko pytanie jak połączyłaś górę z dołem? masz tak jakąś tasiemkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra i dół to szary melanż a rękawy, wstawka w pasie i kieszenie są z gładkiego szarego. Wstawkę dodałam, żeby rękawy nie były takie doczepione w innym odcieniu, chciałam, żeby był jeszcze jakiś element w tym odcieniu i dlatego doszyłam wąski pasek pomiędzy górą i dołem.

      Usuń
  5. Przeurocza! Ma w sobie wszystko, co powinna mieć sukienka ;)
    Jeśli zdjęcia są z teraz - zazdroszczę pogody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia robiłyśmy tydzień albo dwa temu (jak ten czas leci!), było piękne słońce.

      Usuń
  6. Super ciuch przy małym nakładzie pracy! Fajnie mieć sprawdzone wykroje- zero niespodzianek, a radość bezcenna. Świetnie wyglądasz, pewnie, że noś i niczym się nie przejmuj, oczywiście, że wypada.

    OdpowiedzUsuń
  7. I uwolniłaś zapasy i świetnie wyglądasz w tej sukience. Warto mieć swoje ulubione i sprawdzone wykroje, które wielokrotnie się szyje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwalnianie tkanin, daje dużo radości, no i mam miejsce na kolejne :) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  8. Jaka cudowna! U mnie ostatnio wszystko z mozołem idzie... Całkiem jakbym nie miała "pomyślunku".... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam bardzo mozolny wrzesień, ale przeszło. Teraz cierpię bardziej na brak czasu :)

      Usuń
  9. Bardzo fajna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz, no i zdjęcia! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wielkie dzięki za zdjęcia dla mojej Kamilki :)

      Usuń
  10. idealna na jesienne ciepłe słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukieneczka jest naprawdę śliczna i wygląda na bardzo wygodną. Taki strój w szafie to podstawa - w zależności od dodatków pasuje na każdą okazję. Ot, ciuch uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też należę do fanek sukienek/ciuchów uniwersalnych :)

      Usuń
  12. Świetna kiecka!!:),chyba wrócę do szycia!! ;)
    Bardzo fajny blog!!:)
    _________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz,