niedziela, 9 czerwca 2013

Proste rzeczy

Już od dłuższego czasu chciałam zmienić nieco wygląd mojego bloga, chciałam żeby był bardziej biały ale jednak z odrobiną koloru. Oto efekty. Nie wiem jeszcze na jak długo, bo wciąż poszukuję szablonu, który najlepiej odda ducha made-by-ola :)
Zrobiłam zdjęcie ułamkowi zasobów nici i dodałam moją ulubioną czcionkę. Niestety w sprawach obróbki zdjęć i grafiki specem nie jestem (no dobrze: jestem noga :)), ale zrobiłam co mogłam i jest dobrze :)

Poza tęczowymi nićmi chciałam Wam jeszcze dzisiaj pokazać bardzo prosty zestaw. Bazą była tutaj tunika, którą mój mąż przywiózł mi ponad trzy lata temu z Indii. Szczerze przyznam, że w tunikach raczej nie gustuję, nie nosiłam jej, ale nie mogłam się jej pozbyć ponieważ 1. od męża :); 2. materiał jest cudowny; 3. wzór jest bardzo ładny.
Oto tunika:


Zastanawiałam się więc co z nią zrobić. Miała być bluzka, ale jednak zwyciężyła skłonność do spódnic. Poszłam po najmniejszej linii oporu, odcięłam materiał pod pachami, zrobiłam tunel na gumkę, wciągnęłam gumkę. Koniec szycia. :)


Pomyślałam sobie, że do wzorzystej spódnicy będzie pasował szary t-shirt. A że nie miałam takiej koszulki to znowu hop na skróty: wycięłam dwa kawałki z cienkiej szarej dzianiny, zszyłam ramiona i boki - gotowe!


Zastanawiałam się czy pokazywać Wam takie proste rzeczy ale stwierdziłam, że jeśli kogokolwiek zachęci to do szycia to zdecydowanie warto! Bo szycie trudne nie jest a daje masę satysfakcji!


Zestaw ten powstał z myślą o lecie i wypadach z dzieciakami na plac zabaw, jest przewiewny, wygodny, można w nim gonić maluchy. Na pewno będę gonić jak tylko skończą się deszcze :)
I jeszcze zbliżenie na wzór:


I jeszcze jedna sprawa - biorę udział w candy u Kasi (to moje pierwsze candy w jakim biorę udział :)). Polecam! Są do wygrania super zestawy. Ja nie ukrywam, że poluję na kota :)


Pozdrawiam! Udanego tygodnia i dużo słońca!

18 komentarzy:

  1. Pokazywać pokazywać, proste rzeczy też są ładne! Doskonale przerobiłaś tunikę, bluzka pewnie też byłaby z niej fajna ale spódnica z szarym tshirtem jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. W 100% się zgadzam: proste rzeczy też są ładne!

      Usuń
  2. Ola, baner wyszedł świetnie! pasuje do Twojego bloga i jest pięknie prosty, co jest dla mnie tak samo najlepszym rozwiązaniem, ty wiesz :) zestaw ubraniowy też świetnie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, Ty jesteś moim ekspertem w sprawach graficznych, także cieszę się że baner wg Ciebie daje radę :)

      Usuń
  3. O-la-la! rewela!
    Ja chcę taki t-shirt!! Czy możesz narysować tak pi razy oko wycięty kształt? i podesłać namiar na dzianinę (bo obstawiam, że kupiłaś w sieci... ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzianiny kupuję w textilmar albo amstii, akurat ta szara to amstii (http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=574267). Co do kształtu koszulki to zrobię jej zdjęcie i podeślę do Ciebie albo wrzucę na bloga.

      Usuń
  4. To żeś się narobiła ;P Super ta tkanina tunikowo/spódniczkowa - piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo! Do tej pory jeszcze odpoczywam :)
      Dzięki za komentarz,

      Usuń
  5. Jasne, że trzeba takie rzeczy pokazywać. W krótkim czasie, w prosty sposób coś przerobić tak żeby wyglądało fajnie to też trzeba mieć talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To prawda, w Indiach mają całkiem fajne tkaniny :)

      Usuń
  7. pasuje do Ciebie ta tkanina! Lubie takie szybkie i efektowne szycie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tutaj, jaśniej i większe zdjęcia. A spódniczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w końcu odkryłam, że mogę wstawić duże zdjęcia :) i tak pozostanie :) Dzięki!

      Usuń
  9. Prosta rzeczy to podstawa mojej szafy :) I zawsze znajdują zastosowanie :) Bardzo fajnie ta prosta spódniczka wygląda w połączeniu z prostą bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego między innymi warto mieć maszynę w domu. Nawet jak brakuje jakieś części garderoby to można sobie coś prostego szybko uszyć. Bezcenne! :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz,