sobota, 20 października 2012

Tadaaaaam!

Oto przedstawiam nową modelkę:):


Uszyłam dla naszej Mamusi jesienno-zimową tweedową sukienkę. Tak, tak, znowu skorzystałam z Burdy, tym razem z wydania 10/2012, wykrój 118A. Bardzo spodobał mi się ten model, jak wygospodaruję trochę wolnego czasu to może uszyję podobną dla siebie.
Sukienka ma szeroki dekolt wodę, jest ładnie taliowana, z boku marszczona, przyjemnie się ją szyje. Muszę przyznać, że od kiedy używam overlocka to szycie cieszy mnie jeszcze bardziej. Uwielbiam to, że w końcu mogę ładnie wykończyć moje ubrania.

Źródło: http://www.burdastyle.de


Korzystałam z tweedu wełnianego, na pierwszy rzut oka materiał jest czarny, ale ma w strukturze czerwone i zielone nitki, przez co staje się bardziej ciekawy. Jakby ktoś był zainteresowany to podaję linka do  sprzedawcy. Poniżej zbliżenie na tkaninę:

Źródło: allegro.pl

 I jeszcze dekolt:


Piękną jesień mamy, życzę zatem udanej niedzieli, długich spacerów.
Pozdrowienia,
Ola

8 komentarzy:

  1. bardzo bardzo mi się podoba, widziałam już na stronie burdy i tez wyraziłam swój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu! Ja się cieszę, że Mamie przypadła do gustu i że ją nosi:)

      Usuń
  2. Ale podobna mama do Ciebie:) hihi. Chyba odwrotnie Ty do mamy:) Sukienka piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, jakbyś skórę zdarła z mamy. Ja właśnie jestem w trakcie szycia bluzki z tej sukienki. Zresztą jest taki model w tej Burdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Dosłownie kilka minut skończyłam szyć tą sukienkę! W ramach relaksu usiadłam przy komputerze i pierwsze co trafiłam to Twój blog i owa sukienka :)) Na Twojej mamie wygląda rewelacyjnie. Ja użyłam do tego cieniutkiej dzianiny i jednak układa się trochę gorzej, ale mimo wszystko jestem zadowolona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że pozdrawiam również z Wrocławia ;-)

      Usuń
    2. Cześć Paulina!
      Ten wykrój jest rzeczywiście udany, czekam z niecierpliwością na Twoją prezentację :)
      Również pozdrawiam serdecznie z Wrocławia :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz,