sobota, 9 marca 2013

Dzianinki dla Polinki

Ostatnio na made-by-ola było dużo koralików - wiem, wiem :)
Nie oznacza to jednak, że zamieniłam szycie na koralikowanie. Szycie zawsze będzie mi bliskie. Mimo iż ostatnio mam dużo spraw na głowie i mało czasu na szycie, to myślę o nim nieustannie.

Tak, kupiłam kolejne materiały.
Tak, kupiłam je, mimo że już wypadają z szafy.
Tak, jestem materiałoholiczką.

Ale jak sie oprzeć takim dzianiom:
Co z tego będzie?

Planuję uszyć dla mojej Poli sukienki, spódniczki, bluzeczki. Ona już nie chce nosić spodni, także zdecydowanie idę w dziewczęce fasony :)


Bazą ma być szara dzianina, dodatki w kolorze plus cudne tiule:


Tak mi się marzy, żeby powstało z tego coś naprawdę ładnego. Dam znać :)


Jeszcze wczoraj byłam w Budapeszcie, pogoda dopisywała. Mam nadzieję, ze już wkrótce i u nas będzie cieplej i że zdążę z sukienkami z dzianinki dla Polinki :)

Życzę udanego sobotniego wieczoru.

9 komentarzy:

  1. Ale świetne! Kupowałaś w Internecie, czy gdzieś we Wrocławiu po taniości? Daj znać, bo takie piękne kolory, że aż też mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je przez allegro. Skorzystałam z posta Asi: http://thinkinggraphic.blogspot.com/2013/02/kupka.html
      Ceny przystępne a dzianiny w sam raz na wiosnę i lato :)

      Usuń
  2. Śliczne kolory, czekam co z tego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tkaniny wyglądają bardzo zachęcająco! Również czekam z niecierpliwością co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłaby Pani podać nazwę sprzedawcy?
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to kupowałam w sklepie internetowym Amstii.

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz,