poniedziałek, 25 listopada 2013

Mini Mini

Znacie takie obrazki, że córeczka wygląda jak mała mamusia? Takie same fryzury, podobne płaszczyki, kozaczki? To jest urocze, ale jednak nie dla mnie.
Natomiast podoba mi się, kiedy dzieci ubrane są w ubrania jak dla dorosłych ale w wersji mini. Tutaj oczywiście też bez przesady, nie może to się odbijać na wygodzie, bo wiadomo przecież, że małe nogi muszą być tak ubrane, żeby można było swobodnie nimi machać i biegać.

Pamiętacie jak pisałam, że do małych portasków powstanie bluza? Powstawała długo, to fakt, ale czekałam chyba na ten moment, że spojrzę na bluzę w wersji mąż i już nic nie odciągnie mnie od uszycia wersji synek:


Nie korzystałam z gotowego wykroju, znowu skroiłam według istniejącej bluzy Brunka. Razem ze spodenkami Mały ma teraz świetny dresik, ciepły i bardzo wygodny. Spodenki sprawdzają się super.



Język na wierzchu czyli praca manualna w toku :)


Ale to jeszcze nie koniec.... już pewnie zauważyliście, że jak Oli się coś spodoba to nie ma zmiłuj, szyje na całego :) Dresik Bruna tak mi zawrócił w głowie, że zarwałam noc jedną albo kilka....ale zobaczcie efekty! 

Oto mini mini dla chłopczyka i dziewczynki, takie miniaturki moich bluz pokazywanych dotychczas na blogu plus spodenki urozmaicone kieszonkami i falbankami:














Wszystkie dresiki są w rozmiarze 86, czyli tak ja na mojego synka (1,5 roku-2 lata). Ja nie mam tak malutkiej córeczki, synek też już obszyty, więc jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany mini bluzami/spodenkami/kompletami to chętnie wypuszczę je w świat :) Mogę oczywiście też uszyć w innym rozmiarze, z drobnym zastrzeżeniem, że bordowej pikówki mam już bardzo mało (może na jedną chłopięcą bluzę starczy) ale za to mam baaaardzo dużo tej pikówki w granacie :)))

Zapraszam do kontaktu mailowego!

aaaaa, mam jeszcze zdjęcie małej bluzy uszytej dla ślicznej małej damy z pikowanymi raglanowymi rękawkami:


Jakość zdjęcia pozostawia do życzenia, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek wrzuciła tyle zdjęć w jednym poście, ale musiałam Wam pokazać wszystkie małe słodziaki!

Pozdrawiam! Trzymajcie się cieplutko, bo mróz w końcu złapał! Miłego tygodnia!

57 komentarzy:

  1. Niesamowite są te dresiki! Super odszyte! Gdzie można kupić taki ściągacz? Pytałam już w sklepach, nigdzie nie mogę dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja ściągacze kupuję we Wrocławiu, w sklepie Ekomel II (dzianiny dresowe zresztą też), są idealnie dopasowane do dzianin, bo od jednego producenta.

      Usuń
  2. Przepiękne kompleciki :-D Super kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejusiu jakie te kompleciki cudowne :) i superowo, że nie różowe i niebieskie - kolory dobrałaś genialnie i nieszablonowo :) gratuluję dokładności i staranności wykonania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja właśnie nie przepadam za takimi utartymi zestawieniami kolorystycznymi, za różem, błękitem, autkami i królewnami i stąd też te bluzy :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :)))) napisałam bez skromności i skrępowania :) Dzięki!

      Usuń
  5. Zaszalałaś! Podobają mi się w obu wersjach: i dziewczęcej, i chłopięcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szaleństwo! Ja też nie mogę się zdecydować, wszystkie są dla mnie cudne :)

      Usuń
  6. No super! Wszystko absolutnie mi się podoba!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Brak mi słów żeby opisać te cudeńka!!! Jak będę miała swojego bobaska to na pewno się do Ciebie zgłoszę!!! Są rewelacyjne!!! Sama probowałam stworzyć wykrój na reglany, ale nic mi z tego nie wyszło i mogę tylko pomarzyć a takich bluzach jakie Ty szyjesz:(- no chyba, ze kiedyś znajdę coś w sh lub jakiś gotowy wykroj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jupi!!! Udało mi się po wielu męczarniach stworzyć wykrój na moje raglany! Jeszcze nie wiem do końca czy uszyję bluzę ze ściągaczami, bo choć Twoje są Cudowne to to raczej nie mój klimat. Wiem na pewno, że zaraz uciekam do sklepu z tkaninami i wieczorem próba generalna:) Obiecuje się pochwalić;p

      Usuń
    2. Super! Trzymam kciuki i czekam na efekty!

      Usuń
  8. Cuda cudeńka - kiedyś uszyję mojemu takie dresiki :) Ola naprawdę wspaniale to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sus, cieszę się bardzo, że Ci się podobają. Stasiu będzie miał z Tobą dobrze, taka zdolna Mama to prawdziwy skarb! Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ale przepiękne te małe dresiki! Już sobie wyobrażam takie małe bąble biegające w takich...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bąble cukierasy! :) Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  10. Mega słodziaki:)Muszę je miec:)Tzn moja Hania musi je miec:)Rezerwuję jeden zestaw:)Nie mogłam zdecydowac się jaki kolor więc wybór padł na mix z łososiową górą i miętową falbanką w spodenkach:)Co do szczegółów napiszę maila:)Już się cieszę:)
    A bluza z pikowanymi rękawkami genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, uszyję Hani co będziesz chciała :) daj znać mailowo.
      Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  11. Ło kobiet ile ty masz tych dzianin :D Super te kompleciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, może pomińmy ten drażliwy w naszym domu temat :))) Dzięki serdeczne!

      Usuń
  12. O rany jakie słodkie dresiki!!!! A ten mały krasnal prze uroczy, ja mam teraz "fazę" na takie śliczności więc na tego małego łobuziaka i dresy patrzę już od 5 minut :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, idealnie rozszyfrowałaś tego słodziaka - niezły z niego łobuziak! Ale jaki kochany! :)) Dzięki serdeczne za miłe słowa!

      Usuń
  13. Dresik synka świetny - pikowanie to jest to! I te wstawki w spodenkach są bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pikowana dzianina świetnie się sprawdza przy dziecięcych bluzach, to fakt. Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  14. Szalejesz Olu, szalejesz:) aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę usiedzieć na miejscu :)) Dzięki Kasiu!

      Usuń
  15. Śliczności, takie spodenki z baskinką są boskie :D świetny miałaś pomysł, żeby uszyć dresowe komplety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się zestawy, jak pomyślałam o wersji dziewczęcej to od razu wiedziałam, że baskinka musi być :)

      Usuń
  16. Świetne! Po prostu prześliczne! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są! i widać po radości synka że mięciutkie i wygodne :)
    Szycie dla dzieci musi być fajne - można zrobić tyyyle świetnych rzeczy małym nakładem materiału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały chodzi w dresie bardzo często, więc jest także nie do zdarcia :) Zużycia materiału jest nieco mniejsze, to fakt, ale najlepsze jest to uczucie jak skończę i patrzę na te maleństwa, urocze! :) Dzięki!

      Usuń
  18. Moja córeczka jest posiadaczką jednej z bluz uszytych przez Olę. Polecam!!! Bluza piękna i bardzo cieplutka. Pewnie będzie służyć nam całą zimę. Jakość super, bardzo starannie uszyta. Coś czuję, że Made by Ola stanie się niedługo znaną polską marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika,....nie wiem co mam napisać... Dziękuję!!! :)

      Usuń
  19. Ale śliczne!!! Urocze!!! Boskie!!! Wyglądają jak ze sklepu, są super odszyte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to bardzo się cieszę, że dobrze wyglądają, zawsze bardzo się staram, żeby były starannie uszyte. Dziękuję!

      Usuń
  20. Rewelacyjne, szczególnie te spodnie z falbanką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To maleńkie cudeńka po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  22. A można by takie dresiki zamówić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można! :) Prośba o kontakt mailowy na madebyola@gmail.com to ustalimy szczegóły. Pozdrowienia!

      Usuń
  23. Świetne ciuszki! Ja właśnie zabrałam się za szycie piżamki dla synka - spodnie już są prawi gotowe ale boję się góry a najbardziej wszycia rękawów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem pewna, że bez trudu wszyjesz rękawki. Będę zaglądać do Ciebie, jestem bardzo ciekawa piżamki dla synka. Pozdrawiam!

      Usuń
  24. hey ! słodkie dzieła ! :) mogę wiedzieć skąd ta dzianiny w kwiaty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chyba amstii, jeśli dobrze pamiętam :)

      Usuń
  25. A czy mogłabyś zdradzić gdzie kupilaś taka piękna miętową dzianinę?czy mi się wydaje czy ona jest trochę jak pianka?
    PS cudowne ubranka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przypomina piankę, kupowałam przez internet.
      Dziękuję!

      Usuń
  26. masz talent! sa takie sliczne i urocze :) tylko gdzie można kupic sciagacz to przy dokolcie i rakawach ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz,