piątek, 29 listopada 2013

Kwiatki zimą

Nadeszły chłodne dni, pora założyć kominy! Ciepłe, blisko szyi, z miłej dzianiny dresowej, a jednocześnie pełne kolorowych kwiatów, zero nudy :) W wersji szary/kwiaty i czarny/kwiaty (do wygrania w candy):





Dzianinę w kwiaty pokazywałam już na blogu klik; bardzo mi się podoba! tyle kolorów w jednym miejscu! :)

Przy okazji przypominam, że candy trwa do północy 5. grudnia, a w Mikołajki opublikuję wyniki. Zapraszam do wzięcia udziału, oprócz powyższego komina jest do wygrania jeszcze bluza i czarny dresowy komin. Zasady znajdziecie w tym poście.


Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Super! Ja lubię kiedy jest ciepło w szyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Zdecydowanie! :)

      Usuń
    2. Nooo, szyja i plecy to podstawa w grzaniu:) Śliczny komin!

      Usuń
  2. hmm, mój komentarz wcięło :/

    mam nadzieję że będę mieć szczęście i wygram coś w Twoim candy, o!
    i ja tam lubię jak mi ciepło więc taki ocieplacz to bardzo, bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, ja widziałam, że Twój komentarz do candy był pod postem z męską bluzą, także ja o nim pamiętam i na pewno weźmie udział w losowaniu :)

      Usuń
  3. Oj, tak. Ja też lubię mieć ciepło w szyję :))) A jak ciepło daje taki kolorowy i wesoły komin, to tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ciepło musi być ale może być przy okazji kolorowo! :)

      Usuń
  4. Jakie świetne połączenie materiałów, raz ciepły komin,a raz chusta:-) wygląda super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, najbardziej podobają z wywiniętą kwiatową stroną na zewnątrz :) na pewno się przydają bo chyba mrozy nadchodzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i cieplutkie! No i wesoło kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komin
    Ja robię teraz na drutach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, taki zrobiony na drutach to jest coś, też bardzo lubię. Dziękuję!

      Usuń
  8. u mnie też kwiatowo wkrótce będzie, dziś robiłam fotki:)
    A Twoje kominy bardzo egzotyczne, super!! Zero nudy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zapowiedź na fb, czekam na posta! Dzięki Kasiu!

      Usuń
  9. i like it very very :) przydałby mi się taki kwiecisty do mojego dzisiejszego nabytku - liczę na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te kominy :) A ze mnie taki zimorodek, że bez ciepłego komina pod szyją nie wychodzę z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kwiatki, Ola ;)) naprawdę fajny print, ożywiający na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie rozumiem tych kominów:) wszyscy je szyją, a jeszcze nikogo nie widziałam na ulicy w takim dzianinowym. dla mnie komin to powinien być taki dziergany, o grubym splocie, ale mnie nie ma co słuchać, jestem do tyłu tak bardzo, że nawet dzierganego nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdyby kogoś taki wełniany gryzł nieco w szyję to dzianinowy jest w sam raz! :) i warto słuchać, bez względu na ilość posiadanych kominów:) Dziękuję za komentarz! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. fakt, o gryzieniu nie pomyślałam:) ale i tak, taki zmarźlak, jak ja musi się szczelnie owijać owijać szalikiem, żeby mu przez żadną szczelinkę zimne powietrze nie wpadło. pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Świetnie wyglądają takie kominy! Nie widziałam jeszcze nigdzie nic podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, może stworzyłam coś nowego :))) Dzięki serdeczne za miły komentarz!

      Usuń
  14. Twoje kominy są super i jak fajnie wygląda to połączenie z kwiatowym materiałem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kwiaty rzeczywiście były dobrym pomysłem, są super!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz,