wtorek, 7 sierpnia 2012

Przeróbka 5/5

czyli 5zł/5minut. Chociaż tytuł może sugerować, że jestem z niej baaaardzo zadowolona i wystawiam najwyższą ocenę :)



Sukienka mała powstała z sukienki dużej, kupionej w sh za 5zł. Bardzo chciałam poświęcić jej więcej czasu i trochę bardziej pokombinować, ale że akurat miałam 5 minut to zdecydowałam się na taką wersję minimum. W sumie sukienka wyszła wygodna, nawet urocza, podoba mi się.
Poniżej wersja duża, która została jedynie skrócona i zwężona:


I do tego pasek (jak ja lubię paski! :)).


Polecam zabawy z ciuchami z sh, naprawdę nie potrzeba wiele wysiłku, żeby zrobić coś tylko dla siebie.
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Świetna stylizacja... nie ma to jak sh co ja bym bez nich robiła?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Dobre SH i trochę wolnego czasu to droga do unikalnych ciuchów. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że do mnie zaglądasz.

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz,