środa, 8 października 2014

Kolorowa, sportowa, dzianinowa

Już od dawna nie wyobrażam sobie szycia/życia bez dzianin! Mimo, że moje dzianinowe zapasy są wciąż na wysokim poziomie to już mam na oku nowe (zamówienie wpisane do zadań na ten tydzień :))!
Pierwszego października wróciłam do pracy po urlopie wychowawczym nad synkiem. Już od ponad tygodnia codziennie przejeżdżam obok jednego z większych centrów handlowych we Wrocławiu i za każdym razem odkładam zakupy w nim na kolejny dzień. I dzisiaj eureka: zamówię trochę dzianin i uszyję sobie bluzki, sukienki...będzie szybciej!
Także może nie za tydzień, nie za dwa, ale spodziewajcie się moich kolejnych dzianinowych uszytków :)

A dzisiaj, pozostając w temacie, prościutka dzianinowa sukienka w czterech kolorach. Wykrój wprost idealny, jeśli macie jakieś materiały do uwolnienia!


Model dający duże pole do interpretacji, sukienkę można uszyć zarówno z koronki jak i z dresu. Ja użyłam dresówki pętelki, a w zasadzie jej resztek, które zostały mi po szyciu na zamówienie spodenek, bluz, sukienek itp.



 Wykrój 106, Burda 01.2013, w oryginale z zamkiem z tyłu, ja oczywiście pominęłam, sukienkę skróciłam (no ba!) :)

Źródło: burda.pl


Na zdjęciach sukienka w towarzystwie adidasów, ale myślę, że zabiorę ją czasem do pracy z innymi butami. Ubrania, które dostosowują się do sytuacji - moje ulubione!




 Pozdrawiam!

PS. Wciąż uwalniam tkaniny/dzianiny :)



23 komentarze:

  1. Z długością burda nieraz przesadza :D ale świetnie wyglądasz, bardzo radośnie, a tak to chyba niezależnie od tego, w czym jesteś, to jest wspaniale. Sukienka superancka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jakoś tak już jest, ze jak siostra robi mi zdjęcia to nie umiem ustać w miejscu, nudy na pudy takie stanie i wtedy zaczynają się podskoki i tym podobne :)

      Usuń
  2. świetne zestawienie kolorów:-) efekt rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo pomyślałam kiedy zobaczyłam ten model - idealny na sukienkę z resztek :) Daje duże możliwości wykorzystania zalegających skrawków.
    Twoja wersja kolorystyczna wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, można ją uszyć dosłownie ze wszystkiego! Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. Pamiętam ten wykrój ja też w sobotę uszyłam sukienkę z resztek. Wkrótce ją pokażę na blogu. A Twoja jest świetna. Miałaś fajniejsze resztki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powinnam jeszcze uszyć z dziesięć takich sukienek, może bym z resztek zeszła :)) ale niestety nie wszystkie są takie fajne jak kolorowa dresówka.
      Dziękuję i czekam na Twoją sukienkę!

      Usuń
  5. Świetna prosta sukieneczka, lubię takie sukieneczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wykorzystałaś resztki, sama bym chciała mieć taką sukienkę, tym bardziej, że tak jak piszesz pasuje i do sportowego obuwia i do trochę bardziej wyjściowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super elegancka to ona nie jest ale z odpowiednimi dodatkami można ją ubrać do pracy, przynajmniej ja ubieram :) Dziękuję!

      Usuń
  7. Fajnie zestawiłaś kolory i wykorzystałaś przy tym zalegające w szafie resztki tkanin.Efekt bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duży problem z zalegającymi kawałkami tkanin/dzianin, dlatego tym bardziej ucieszył mnie ten wykrój.

      Usuń
  8. super kolory , widziałam tą sukienkę kiedyś i zastanawiałam się nad uszyciem
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. ktory to sklep we Wroclawiu? mozesz polecic coś z niedrogimi tkaninami?
    z góry dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat wszystkie dzianiny pętelkowe zamawiałam u koleżanki z Wrocławia, ona robiła zamówienia na grupie Wrocław szyje. Stacjonarnie we Wrocławiu pewnie można je dostać w Ekomelu na Krętej 5, Ekomel zawsze ma spory wybór dresówek, ściągaczy itp.

      Usuń
  10. Jejku, genialna jest ta sukienka :) mega stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka i ciekawe tło- pole kukurydzy?:-)
    Dostałaś nominację do Liebster Blog Award :-)
    http://mamakonradaszyje.blogspot.com/2014/11/nominacja-liebster-blog-award.html
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz,